top of page

Το ανοίκειο στοιχείο μέσα μου!




To ανοίκειο στοιχείο μέσα μου

Με καλεί να το γνωρίσω

Μα εγώ δεν θέλω

Φοβάμαι

Ότι θα με προδώσει

Ότι θα με σκοτώσει

Θα με θάψει κάπου και δεν θα μπορώ να με βρω


Το ανοίκειο στοιχείο μέσα μου

με καλεί στο άγνωστο, στο άφοβο, στο άτρωτο

Μα εγώ προτιμώ να πεθάνω με τα γνωστά,

στα γνωστά τα τετριμμένα

Να αλλοιώνομαι , να φθείρομαι , να χάνομαι με τα γνωστά

που με φυλακίζουν στην γνωστή μου φυλακή


Πώς να πάω στο άγνωστο

Από πού να πιαστώ

Πώς να χάσω τον καθημερινό μου θάνατο

Πώς να αφήσω την ασφάλεια της φθοράς?


Πώς να μπω στο άγνωστο

Ανέντιμος, κοιμισμένος

Ακόρεστος, θλιβερός


Πώς να μπω στο άγνωστο, μόνος?

Έχω πολλά να κάνω ακόμα

Εδώ στο βόλεμα , στο γνωστό, στο φανερό , στο ανούσιο


Πώς να μπω, φοβάμαι!

Και συ μου λες

-Μπες με φόβο, ακόρεστος και θλιβερός, μίζερος και τσιγγούνης, σκοτεινός και απόμακρος. Μπες πεθαμένος , μπορεί να βγεις ζωντανός, άμα αντέξεις

Δεν θα σε σπρώξει κανείς

Ούτε θα σε τραβήξει κανείς

Μπες από θέληση


Να, το ένα μου πόδι ακουμπά το άγνωστο κ τρέμω από φόβο

Η καρδιά μου κοντεύει να σπάσει από ένταση


- Προχώρα , μου λες

- Και αν χαθώ?

- Είσαι ήδη χαμένος

- και αν πεθάνω?

- δεν θα σου πω… προχώρα, τα πόδια σου ξέρουν καλύτερα απ το μυαλό σου αυτή τη στιγμή


Μπήκα και είμαι τώρα ολάκερος μέσα στο μαύρο, στο άγνωστο , στο άφωτο μέρος μου και δεν ξέρω προς τα πού να κάνω


-Προς τα πάνω, λες

-Να ανέβω?

-Απλά πήγαινε

Και πάω μέσα στο άγνωστο με φορά προς τα πάνω


-Πού θα φτάσω, πότε θα φτάσω, σε ρωτάω

- Άγνωστο , μου απαντάς!


===============


Κάνε δωρεάν την Εγγραφή σου στο Κανάλι μας



και ενημερώσου με νέα Βίντεο


Κάνει Καλό στην Καρδιά σου










bottom of page